Terug

Verpakking van Orijen / Acana niet vacuüm

Heb je een verpakking van Orijen of Acana ontvangen die niet vacuüm is? Geen nood, dit is heel normaal en er is niets mis met het voer. Lees voor meer informatie de volgende uitleg van de website van de importeur zelf:

Zo nu en dan bereiken ons vragen over waarom de ene verpakking wel en de andere verpakking niet vacuüm is getrokken. Voor alle duidelijkheid, verpakkingen van Orijen Whole Prey™ en Acana worden NOOIT vacuüm getrokken, we noemen dit een bricked bag.

Zodra de Orijen Whole Prey™ en/of Acana Regionals, Hertitage, Classics of Singles brokjes in de keukens van Champion Petfoods - Morinville - Canada - zijn bereid worden deze verpakt. De vers bereide brokjes gaan warm de verpakking in de verpakking wordt afgesloten en tegelijkertijd wordt alle zuurstof uit de verpakking verwijderd, zodat degeneratie van de brokjes wordt voorkomen.

Nadat de zuurstof uit de verpakking is verwijderd blijft er per verpakking een verschillende hoeveelheid lucht over, er zijn twee redenen waardoor sommige verpakkingen lijken te zijn vacuüm getrokken:

1). Verpakkingen waar na het verwijderen van de zuurstof, weinig lucht in is achtergebleven lijken vacuüm te zijn getrokken, omdat bij het verder afkoelen in de verpakking van het product het volume van de aanwezige lucht slinkt, en ontstaat een "bricked bag"

2). Verpakkingen waar na het verwijderen van de zuurstof, weinig lucht in is achtergebleven lijken vacuüm te zijn getrokken, door het verschil in luchtdruk waar de verpakkingen mee te maken krijgen in hun reis van Canada naar Nederland slinkt de aanwezige lucht in de verpakking, en ontstaat een "bricked bag"

Er is geen enkel kwaliteit verschil, voordeel of nadeel tussen een verpakking die wel of niet gekwalificeerd wordt als een "bricked bag". Dit inhoud van iedere verpakking en het verpakken van de Biologically Appropriate™ voedingen is gelijk en gebeurd onder zeer hoge kwaliteit eisen en controle.


Niet gevonden wat je zocht?

Liever een medewerker spreken?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Start een chat

24/7 binnen 1 minuut

Stuur een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

Telefoon

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00

0850030008

Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00